RU UA

У кошику 0 товарів

На суму 0 грн

Оформити замовлення
Перейти до кошика

Часто задавані питання

Звуковий або оптичний сигнал говорить про будь-яку несправність. Це можуть бути нещільно зачинені двері, підвищення температури в морозильному або холодильному відділенні.

Якщо проблема не пов'язана з закритими дверима або підвищенням температури внаслідок відключення електроенергії, будь ласка, зверніться до нашого Центру підтримки за тел. 0-800-404-888.

Рік та місяць випуску холодильного або морозильного приладу Liebherr вказано на шильді (заводській табличці), в нижньому лівому кутку. Він позначається у форматі «ПНН», де «Г» — остання цифра року виробництва (для приладів, випущених після 2011 року), «ПН» — номер календарного тижня випуску. Наприклад, число 406 означає лютий 2014 року (4 - 2014 рік, 06 - 6 календарний тиждень, тобто лютий).

Якщо на заводській табличці не зазначено рік виробництва, зверніться до служби обслуговування. За сервісним та серійним номером приладу можна визначити точну дату випуску.

На заводській табличці холодильника або морозильника Liebherr вказана повна інформація про прилад, включно з моделлю пристрою. Заводська табличка знаходиться всередині камери у холодильників та морозильників і зовні у морозильних скринь і хьюмідорів.

Офіційним документом кожного приладу Liebherr є заводська табличка. На ній вказана повна інформація про прилад, включаючи серійний та сервісний номер, модель приладу, країна-виробник, сертифікація, дата випуску, кліматичний клас, потужність заморожування за добу, об'єм холодильної та/або морозильної камери.

Якщо ви бажаєте перевірити легальність ввезення вашого приладу на територію України — зверніться до нашого Центру підтримки за тел. 0-800-404-888

Зверніть увагу, що гарантія від виробника поширюється лише на офіційно ввезені прилади Liebherr.

Залежно від моделі холодильника або морозильника Liebherr температура налаштовується за допомогою сенсорної панелі, кнопкової панелі або ручки регулятора всередині холодильної камери. Налаштування здійснюється згідно з інструкцією.

Рекомендоване значення температури всередині холодильної камери в пристрої Liebherr відповідає +5°С. У морозильній камері рекомендується встановлювати температуру лише на рівні -18°С. За допомогою опції меню/кнопки «sf» (SuperFrost) температура в морозильній камері швидко знижується до мінімального значення. Таким чином проводиться екстрене заморожування продуктів у камері.

Звертаємо Вашу увагу, що наявність функції SuperFrost залежить від типу приладу та моделі.

Холодильные камеры в холодильниках Liebherr размораживаются автоматически. Морозильные камеры с технологией охлаждения NoFrost также размораживаются автоматически, а c технологией SmartFrost требуют разморозки в среднем 1 раз в год (особенности эксплуатации могут влиять на этот показатель: количество хранящихся продуктов, температурный режим, частота открывания двери). Завдяки технології SmartFrost на стінках камери утворюється тонкий шар інею, тому розморожування відбувається за короткий термін. Внизу морозильної камери є невелике заглиблення, яке виконує функцію піддону. Його достатньо для збирання всієї рідини.

Щоб розморозити морозильну камеру, необхідно:

  • відключити пристрій від електромережі;
  • вийняти продукти та полиці;
  • після відтавання вимити стінки слабким мильним розчином;
  • протерти насухо поверхню;
  • вставити полиці;
  • включити холодильник у мережу;
  • перевірити температурний режим і при необхідності виставити -18°С (протягом кількох годин температура буде відновлена);
  • після відновлення температури завантажити продукти.

Не рекомендується повторно заморожувати розморожені продукти. Щоб уникнути розморожування запасів, активуйте функцію SuperFrost (-32°С) за добу перед розморожуванням приладу. Таким чином, продукти будуть максимально охолоджені.

Залежно від кліматичного класу для оптимальної роботи холодильника або морозильника Liebherr рекомендуються дотримуватись наступних температурних режимів навколишнього середовища:

  • від +16 до +32°С для приладів кліматичного класу N (нормальний);
  • від +10 до +32°С для приладів кліматичного класу SN (субнормальний);
  • від +18 до +38°С для кліматичних приладів класу ST (субтропічний);
  • від +18 до +43°С для кліматичних приладів класу Т (тропічний).

Для безперебійної роботи у ширшому діапазоні температур необхідно вибирати холодильники з комбінованим кліматичним класом:

  • від +16 до +38°C – кліматичний клас N-ST;
  • від +16 до +43°C – кліматичний клас N-T;
  • від +10 до +38°C – кліматичний клас SN-ST;
  • від +10 до +43°C – кліматичний клас SN-T.

Функція FrostProtect дозволяє приладам зберігати коректну та безперебійну роботу при температурі навколишнього середовища від -15°С та вище.

Насамперед необхідно перевірити:

  • Яка температура встановлена на панелі керування? Якщо параметри були випадково порушені – встановіть температуру -18°C для морозильного відділення та +5°C для холодильного.
  • Яка температура у приміщенні? У разі підвищеної температури прилад може працювати з перебоями.
  • Наскільки щільно прилягає ущільнювач? Якщо гума ущільнювача пошкоджена і деформована — це може спричинити неправильну роботу приладу.
  • Чи рівно встановлено пристрій? Неправильне встановлення приладу може заважати коректній роботі приладу.

Якщо не вдалося вирішити проблеми самостійно, зверніться до нашого Центру підтримки за тел. 0-800-404-888.

Залежно від класу енергоефективності холодильні пристрої Liebherr споживають у середньому:

  • 240 кВ/рік за класом енергоефективності А+;
  • 220 кВ/рік за класом енергоефективності А++;
  • 180 кВ/рік за класом енергоефективності А+++;
  • 140 кВ/рік за класом енергоефективності А+++ (-20%).

У більшості моделей холодильних та морозильних приладів Liebherr можна перенавісити двері. Ви можете самостійно змінити бік відкриття дверей. Покрокова інструкція міститься у посібнику з експлуатації.

Представник авторизованого СЦ може перенавісити двері після того, як обладнання буде встановлене в місце, де використовуватиметься надалі. Щоб перенавісити двері, зверніться до Служби підтримки за тел. 0 800 404 888 та залишити заявку на виклик майстра. Зверніть увагу, що перенавішування дверей не є гарантійною послугою.

Ми постачаємо оригінальні аксесуари та комплектуючі для приладів Liebherr, включаючи дверні ручки, ящики, полиці, двері, змінні вугільні фільтри та інше. Широкий асортимент аксесуарів доступний у спеціальному розділі на нашому сайті. Якщо вам потрібна допомога у підборі комплектуючих, звертайтесь до нашого Центру підтримки за тел. 0-800-404-88

Кожен прилад Liebherr комплектується докладною інструкцією та схемою вбудовування. У разі втрати документів комплектації, ви можете знайти необхідну інформацію на нашому сайті.

Щоб подивитися посібник з експлуатації та схему для вбудовування, знайдіть потрібну вам модель приладу у пошуку на сайті ( ) та зайдіть у розділ «Документація».

Не знайшли інструкцію чи модель обладнання? Напишіть нам у формі зворотного зв'язку або зателефонуйте до Центру підтримки клієнтів за тел. 0-800-404-888.

Для своїх приладів компанія Liebherr відбирає найнадійніших та перевірених постачальників комплектуючих. На даний момент при виробництві побутової холодильно-морозильної техніки використовуються компресори виробництва Embraco, Secop та Jiaxipera. Залежно від типу приладу використовуються як стандартні, так і інверторні моделі компресорів. Для пристроїв серії BluPerformance використовуються тільки інверторні компресори.

У холодильних та морозильних приладах Liebherr відсутній захист від перепадів напруги в електромережі. Всі побутові прилади Liebherr розроблені так, щоб коректна робота зберігалася при коливаннях напруги в діапазоні від 187 до 254В. Для додаткового захисту пристрою можна самостійно придбати відсікач напруги.

Для холодильних пристроїв із вбудованим льодогенератором необхідно забезпечити водопостачання. Прилади із резервуаром наповнюються водою вручну.

Холодильники зі стаціонарним підключенням приєднуються безпосередньо до водопроводу (діаметр різьби: “¾“). У комплект приладу входить шланг довжиною від 1,5 до 3 м, залежно від вибраної моделі. Шланг довжиною 3м також можна замовити у нашому Центрі підтримки за тел. 0-800-404-888.

Для підключення льодогенератора ми рекомендуємо викликати майстра з авторизованого центру обслуговування через наш Центр підтримки клієнтів.

Рівень шуму холодильників Liebherr в залежності від моделі варіюється в межах від 34 до 42 дБ.

Щоб дізнатися рівень шуму конкретного приладу, знайдіть потрібну модель обладнання у пошуку на сайті (кнопка у вигляді лупи у шапці сайту), зайдіть у розділ «Характеристики» та знайдіть пункт «Рівень шуму, дБ»

Не знайшли власну модель обладнання? Напишіть нам у формі зворотного зв'язку або зателефонуйте до Центру підтримки клієнтів за тел. 0-800-404-888.

Термін експлуатації кожного приладу Liebherr складає 10 років. Гарантійний термін 3 роки.

Якщо прилад перебуває на гарантії, ремонт безкоштовний. Якщо дія гарантії вже закінчилася, вартість ремонту залежить від характеру несправності та потреби в комплектуючих. Актуальну ціну ви можете уточнити у сервісному центрі після розміщення заявки через наш Центр підтримки клієнтів за тел. 0 800 404 888. У деяких випадках вартість ремонту визначається за результатами візиту майстра та проведення діагностики. Для післягарантійних випадків візит майстра та діагностика – платні послуги.

Зверніть увагу, що такі несправності, як механічні пошкодження (зламана ручка, тріснула полиця або ящик) лампочка, що перегоріла, заміна вугільного фільтра або пошкоджена в процесі експлуатації ущільнювальна гумка - не є гарантійними випадками.

Представники авторизованих СЦ можуть зробити ремонт на місці, якщо прилад не потребує додаткової діагностики у сервісному центрі.

Якщо пристрій знаходиться на гарантійному терміні використання, компанія Liebherr бере транспортні витрати на себе. В цьому випадку доставку здійснює представник авторизованого СЦ. Якщо гарантійний термін минув, покупець самостійно оплачує вартість транспортування до СЦ.

Назва моделі приладу, серійний та сервісний номери вказані на шильді (заводській табличці) усередині холодильного або морозильного відділень, за ящиками з лівого боку. Приклади розміщення шильда у різних типах приладів. Дані шильди також дублюються на наклейці зовні картонної упаковки приладу.

Так така можливість є.

Для відновлення гарантійного талона вам потрібні такі документи:

  • Чек
  • Фото шильда (наклейка всередині обладнання)
  • Заповнена заява на відновлення гарантійного талону

Детальніше на сторінці

Генерація робочих шумів – нормальна для роботи холодильно-морозильної техніки. Шум викликає робота компресора, вентиляторів, модуля NoFrost, а також рух холодоагенту. Усі можливі та допустимі шуми перераховані в інструкції до приладу. Для мінімізації шумів необхідно при встановленні приладу скористатися такими рекомендаціями: здійснити вертикальне вирівнювання приладу, видалити всі компоненти транспортного пакування (у тому числі транспортне кріплення кабелю електроживлення), перевірити надійність установки внутрішніх полиць.

Якщо прилад видає шуми, відмінні від перелічених в інструкції, або надто гучні звуки, то ви можете звернутися до Центру підтримки клієнтів за тел. 0-800-404-888.

Наші СЦ ремонтують будь-які прилади Liebherr, але гарантійне обслуговування поширюється лише на ввезене обладнання. Можна встановити справжність пристрою, звернувшись до Служби підтримки за тел. 0 800 404 888

Перевірити, чи працює ваш продавець, можна на сайтах https://online.minjust.gov.ua/edr-search/ та https://usr.minjust.gov.ua/.

На сайті потрібно:

  1. Вибрати критерій пошуку типу реєстрації осіб підприємництва
  2. Ввести ІПН або ЄДРПОУ вашого продавця (реквізити продавця ІПН (10 цифр) для фізичних осіб / ЄДРПОУ (8 цифр) для юридичних осіб зазначені на печатці у гарантійному талоні)
  3. Перевірити стовпець «Дані про перебування у процесі припинення підприємницької діяльності».

 

Заводи компанії Liebherr-International AG випускають побутові та професійні холодильні пристрої, а також підйомні крани, будівельну техніку, самоскиди та авіаційні комплектуючі.

Холодильні та морозильні пристрої Liebherr випускаються на європейських заводах у Німеччині, Австрії та Болгарії.

Все ще потрібна наша допомога?
Напишіть нам або зверніться до служби сервісного обслуговування
Ваше ім'я
Ваш телефон
Ваша пошта
Коментар
Цей сайт захищений reCAPTCHA, застосовуються умови надання послуг та політика конфіденційності від Google.
0 800 444 888 Центр підтримки клієнтів